همایش

همایش دکتر رادمنش

/upload/blogs/hamyarabeghlid/files/File-20.jpg

همایش برگزیدگان هفتمین دوره محیط زیستی دکتر رادمنش در تاریخ روز جمعه مورخ ۹ آذرماه ۱۴۰۳ با حضور برگزیدگان و فعالین محیط زیستی از جای جای کشورمان ایران و با حضور مهندس درویش در تهران برگزار و با اهدای لوح تقدیر و چند جلد کتاب ارزشمند محیط زیستی از فعالیت انجمن ها و فعالین این محور تقدیر و تشکر به عمل آمد انجمن اندیشه نیکان طبيعت زاگرس شهرستان اقلید نیز در این دوره از برگزیدگان جشنواره بود سیدضیا شریفی دبیر انجمن در این همایش پس از تقدیر و تشکر از این حرکت ارزشمند جناب دکتر رادمنش ضمن معرفی فعالیت‌های انجمن شامل: جلسات آموزشی و همایش‌ها و انواع مسابقات ، فعالیت‌های مدارس دوستدار طبیعت گذری هم به نقش و مسئولیت اقشار مختلف مردم زد و اشاره کرد که هر فرد به نوبه خود در برابر این آب و خاک و محیط زیست و طبیعت زیبای خدادادی مسئول است شریفی در ادامه به طور خلاصه به معرفی کوتاه شهرستان اقلید پرداخت و تعدادی از جاذبه های بکر از جمله امامزاده سید محمد، تنگ براق چشمه محمد رسول الله حوضچه دختر گبر و کوه بل را برای حاضرین معرفی کرد و با تاکید بر میهمان نواز بودن مردم این شهرستان و داشتن مناطق طبیعی گردشگری از علاقمندان برای سفر و بازدید از شهرستان اقلید دعوت کرد پخش کیلیپ عملکرد انجمن از دیگر برنامه‌های آقای شریفی بود این همایش ساعت ۹ شروع و ساعت ۱۴ پایان یافت
۰۴:۳۵ بعدازظهر
هدایت شده از سیدضیا شریفی
۲۸ آذر
 
۰۱:۱۹ بعدازظهر
هدایت شده از سیدضیا شریفی
 

نظرات

  • همایش
  • سه شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

    تعداد بازدید : 45

    نویسنده : سیدضیاء شریفی