کلام نخست
شروع اشتراک گذاری
به نام حضرت دوست .خدای آگاهی و بینش و بصیرت و عدل و داد
به عنوان یک شهروند عادی و علاقمند به طبیعت و آب و محیط زیست ، یک کنشگر اجتماعی و کسی که هیچگونه چشم داشتی به پست و مقام و مال و منال ندارد
و به عنوان یک فرد عدالت طلب وظیفه خود میدانم هر مطلب جالب توجهی را با دیگران در میان بگذارم.
نیک بدانید که موجب خوشحالی من است که گامی در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی خودم و جامعه بردارم . از شما و برای شما. از شما درس میگیرم و برای شما قدم برمیدارم.
امید که با بنده همراه باشید و یاریم کنید.
