نمایشگاه

22 نمایشگاه بین المللی محیط زیست

/upload/blogs/hamyarabeghlid/files/File-20.jpgیک تجربه نو حضور در ۲۲ نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران، در واقع اولین تجربه حضور ما در یک چنین فضای بزرگ و پر از درس و تجربه بود حضور در نمایشگاه های مختلف علاوه بر تقویت روابط و آشنایی با فعالیت‌های دیگران انگیزه و شوق خدمت را بیشتر می‌کند در این نمایشگاه از فعالین محیط زیستی کشورمان ایران درسهای مهمی آموختیم و تجربه جدیدی برای ما رقم زد . بازدید کنندگان از غرفه انجمن اندیشه نیکان طبيعت زاگرس شهرستان اقلید سرکار خانم شینا انصاری ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست سرکار خانم تاجگردون مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست فارس به همراه تعدادی از کارشناسان جناب دکتر ظهرابی معاونت محترم محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست و جناب آقای دیباج کارشناس و فعال محیط زیست و مجری و تهیه کننده برنامه طبیعت ۳۶۰درجه همراه با دیگر عزیزانی که با عرض پوزش بنده اسامی ایشان را به خاطر ندارم بدینوسیله ضمن عرض تقدیر و سپاس از حضور کلیه سروران گرامی از عوامل دست اندرکار نمایشگاه غرفه داران عزیز و به خصوص تشکل های مردمی ، بازدید کنندگان جا دارد یک تشکر ویژه نیز خدمت جناب آقای اجتماعی عزیز دبیر کارگروه قرار سبز داشته باشم که مشوق و حامی ما بودند انگیزه و شور و شوق بیشتری در این مسیر چراغ راهمان شد انشاءالله که بتوانیم با کمک یکدیگر و دست در دست هم برای این آب و خاک قدمهای بیشتری برداریم اگر همه دست به دست یکدیگر برای حفظ و نگهداری این مرز و بوم تلاش کنیم بی تردید جامعه رو به رشد و ترقی می‌رود با سپاس انجمن اندیشه نیکان طبيعت زاگرس شهرستان اقلیدنمایشگاه

نظرات

  • نمایشگاه
  • پنج شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

    تعداد بازدید : 61

    نویسنده : سیدضیا شریفی